Advertencia

JFolder::create: La ruta no está entre las rutas del 'open_basedir'

Comunicados

A partir del mes d'Agost tots els cavalls participants a les carreres pagarán matricula

La junta directiva del Hipódromo Municipal de Mahón informa:

Que a partir del mes d’Agost de 2017 TOTS els cavalls que participin a les carreres organitzades per la SHANB pagaran matrícula.

La Junta Directiva informa que es firmarà un conveni amb la Federació,aquest acord va en la línia i sintonia d’aquests darreres anys:

1. S’han unificat els Planning dels tres hipòdroms petits.
  2. S’ha aconseguit el suport de la Federació per gestionar els Avenços i Programes setmanals de cadascun dels hipòdroms petits.
  3. Després que la Federació arribés a un acord amb el Consell Insular de Mallorca, ara es firma un acord entre la Federació i la SHANB perquè sigui la Federació qui faci els pagaments del premis generats per la SHANB. La Federació posa a disposició de la SHANB la seva capacitat de gestió administrativa/fiscal i aconseguim d’aquesta manera que hi hagi un únic pagador de premis per a tots els propietaris que participin al Hipòdrom Municipal de Maó. Seguim unificant criteris.

Per compensar els propietaris, la SHANB comunica que la dotació econòmica de les carreres passarà a ser de 170 €/carrera  (les que fins ara eren de 150 €) i de 220 €/carrera (les que fins ara eren de 200 €).Per altra banda, la SHANB comunica que el 5è classificat passarà a tenir premi.

Maó 11/07/2017

Societat Hípica Amigos del Noble Bruto.

BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes